Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

Türkiye Cumhuriyeti Isparta Valiliği
Türkiye Cumhuriyeti Isparta Valiliği
Türkiye Cumhuriyeti Isparta Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri İl Protokol Listesi İmza Yetkileri Yönergesi Vali Yardımcıları Görev Dağılımı Çalışma Usul ve Esasları Kurumsal Kimlik
  • ISPARTA
    Şehrimiz Tarihçe Atatürk ve Isparta
  • İLÇELERİMİZ
    Aksu Atabey Gelendost Gönen Eğirdir Keçiborlu Senirkent Sütçüler Şarkikaraağaç Uluborlu Yalvaç Yenişarbademli
  • HİZMETLERİMİZ
    Kamu Hizmet Standartları Hizmet Birimleri
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular İhale İlanları Valilik Kararları
  • İLETİŞİM
°C
19
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Abdullah ERİN
      • Vali Yardımcıları
        • Hamdullah Suphi ÖZGÖDEK
        • Cemil KILINÇ
        • Hasan Hüseyin VURAL
        • Adnan TEZCAN
      • Kaymakamlarımız
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İl İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • İl Enerji Yönetim Birimi
    • İl Protokol Listesi
    • İmza Yetkileri Yönergesi
    • Vali Yardımcıları Görev Dağılımı
    • Çalışma Usul ve Esasları
    • Kurumsal Kimlik
  • ISPARTA
    • Şehrimiz
    • Tarihçe
    • Atatürk ve Isparta
  • İLÇELERİMİZ
    • Aksu
    • Atabey
    • Gelendost
    • Gönen
    • Eğirdir
    • Keçiborlu
    • Senirkent
    • Sütçüler
    • Şarkikaraağaç
    • Uluborlu
    • Yalvaç
    • Yenişarbademli
  • HİZMETLERİMİZ
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Hizmet Birimleri
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • İhale İlanları
    • Valilik Kararları
  • İLETİŞİM
 

16.08.2024

Uluslararası Öğrenciler, YİMER 157 ile Doğru ve Güvenilir Bilgiye Hızla Ulaşabiliyor

 
İçişleri Bakanlığı Göç İdaresi Başkanlığı bünyesindeki YİMER 157 Çağrı Merkezi, acil yardım ve ihbar hattı olmasının yanı sıra başta uluslararası öğrenciler olmak üzere Türkiye’deki yabancıların tüm sorularına doğru, hızlı ve güvenilir yanıt vermeyi sürdürüyor. Bugüne kadar 20 milyon çağrı karşılayan YİMER 157, 15 bin 552 hayatın kurtarılmasını sağladı.
 
5 Dilde Hizmet Veriyor
 
20 Ağustos 2015 tarihinde kurulan Yabancılar İletişim Merkezi (YİMER), Türkçe, İngilizce, Arapça, Rusça ve Farsça olmak üzere toplam 5 dilde hizmet veriyor. Hafta içi 08:00-18.00 saatleri arasında bilgi edinme hattı olarak hizmet sunan YİMER 157, Türkiye’deki yabancıların vize, ikamet izni, uluslararası koruma, geçici koruma gibi Göç İdaresi Başkanlığı mevzuatı kapsamındaki sorularına cevap veriyor.
 
 
YİMER 157 Sayesinde 15 Bin 552 Hayat Kurtarıldı
 
YİMER 157, aynı zamanda acil yardım ve ihbar hattı olarak da 7 gün 24 saat hizmet sunuyor. YİMER 157’yi arayanlar, 1’i tuşladığında acil yardım hattına hızla ulaşabiliyor. Bugüne kadar 20 milyon çağrı karşılayan YİMER 157, insan ticareti ve göçmen kaçakçılığı ile ilgili acil yardım ihbarında bulunan 15 bin 552 kişinin kurtarılmasını sağladı.
 
 
Uluslararası Öğrenciler İkamet İzin Süreçlerine İlişkin Doğru, Hızlı ve Güvenilir Bilgiye Tek Tuşla Ulaşabiliyor
 
YİMER 157 Çağrı Merkezi, uluslararası öğrencileri ikamet izin süreçlerine ilişkin doğru ve hızlı bir şekilde bilgilendiriyor. Göç İdaresi Başkanlığı ve YÖK arasında 29 Kasım 2023 tarihinde imzalanan protokol kapsamında YİMER 157 sesli yanıt sisteminde, uluslararası öğrencilerin doğrudan yabancı temsilcisine bağlanmasını sağlayacak bir değişiklik hayata geçirildi. Buna göre, YİMER 157’yi arayıp 2’yi tuşlayan uluslararası öğrenciler, doğrudan yabancı temsilcisine bağlanabiliyor. Böylece uluslararası öğrencilerin, bilgi eksikliğinden kaynaklı mağduriyet yaşamasının önüne geçilerek, doğru ve güvenilir bilgiye hızla ulaşabilmeleri sağlandı.
 
YİMER 157’yi arayan uluslararası öğrenciler özellikle okula kayıt süreçleri, öğrenci ikamet izni başvuru süreçleri ve sonucu, öğrencilerin mezuniyet süreçleri ve bildirim yükümlülükleri konularında bilgiye başvuruyor.
 
YİMER 157, 8 Uluslararası Ödüle Layık Görüldü
 
YİMER 157 Çağrı Merkezi, şimdiye kadar Dünya Çağrı Merkezleri Yarışması ve Avrupa Çağrı Merkezi Yarışmasında “En İyi Acil Servis Hizmetleri” kategorisinde 8 uluslararası ödüle layık görüldü.
 
YİMER 157, sesli çağrının yanı sıra webchat (https://yimer.gov.tr/chat.html), e-posta (webyimer@goc.gov.tr) ve sosyal medya kanalları (Facebook, Twitter, Instagram) üzerinden gelen başvurulara da yanıt veriyor.
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • KAAN Uygulaması
Kutlubey Mahallesi 114. Cadde No:14 Merkez/ISPARTA - Posta Kodu: 32100
0 246 223 80 80
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız